?

Log in

Секонд-хенд дитячих речей

Social capital

  • 106

Rating position

Location:
Membership:
Open
Posting Access:
All Members , Moderated
Description:
Секонд-хенд дитячих речей
Будь ласка, перш ніж публікувати свое оголошення, ознайомтесь із правилами спільности.

ПРАВИЛА СПІЛЬНОТИ

Необізнаність із правилами нікого не звільняє від їхнього виконання.

Про що можна подавати оголошення?

Спільнота призначена для продажу, безкоштовної віддачі, обміну дитячими речами.

  1. Йдеться про речі, що були у вжитку, але на особливих умовах допускається і продаж нових речей чи виготовлення дитячих речей на замовлення.

  2. Допустимі оголошення про товари для вагітних чи жінок, які годують груддю. Оголошення про товари загального вжитку, навіть винятково жіночі, будьте ласкаві, розміщувати у kiev_second або аналогічних спільнотах.

  3. Схвально ставимося до оголошень про благодійні акції, проте дуже просимо: в оголошенні завжди робити акцент на дитячому аспекті заходу.

  4. Допустимі також разові оголошення про спільноти, призначені для спільних закупівель чи іншої спорідненої тематики, а також оголошення про інтернет-ресурси (магазини, форуми тощо), присвячені дитячим речам. Модератори беруться відстежувати такі оголошення та поповнювати ними перелік корисних посилань. УВАГА. Усвідомлюючи, що провести чітку формальну різницю між корисною рекламою та спамом дуже важко, модератори попереджають, що будуть на власний розсуд відрізняти перше від другого та вживати відповідних заходів.

Як часто можна розміщувати оголошення?

1. Один автор (тобто користувач ЖЖ) може розмістити не більше одного оголошення на день, незважаючи на його зміст . Тож наполегливо рекомендуємо всі товари, які Ви маєте на продаж у цей момент, розміщувати в одному оголошенні. Стрічка спільноти не гумова, а бачити своє оголошення на першій сторінці бажає кожен.

2. Запостити певну річ повторно можна:

  • через тиждень, якщо ви суттєво знизили на неї ціну не менш ніж на 5%);

  • через 20 днів, якщо ціна лишається без змін.

3. Ми приймаємо оголошення комерційного змісту: від торговців новими речами, виробників (хендмейдерів) та організаторів спільних закупівель. Але один користувач має право опублікувати лише одне таке оголошення на 20 днів . Іншими словами, пункт 2 для таких оголошень не діє.

3а. Вживані речі від користувача-торговця приймаються на загальних підставах.

3б. Нові речі від приватних осіб (які не підійшли, були подаровані, не потрібні тощо) - приймаються на загальних підставах.
3в. Вживані речі від торговців секонд-хендом приймаються на загальних підставах.


4. Схвально ставимося до самостійного видалення Вами оголошень, що вже неактуальні у зв’язку із продажем речей.
Проте, якщо Ви публікуєте оголошення повторно, видалення попереднього(іх) оголошення(нь) до того, як повторне оголошення пройде модерацію та потрапить до стрічки спільноти, заборонено.

5. Навіть, якщо Ви публікуєте оголошення на прохання сусіда, не відключайте в оголошенні можливість коментування. Оголошення з відключеними коментарями модератори видалятимуть без попередження.

Правила оформлення оголошень
Зауваження щодо термінології. Пост-оголошення може бути розділено на дві частини:
1) видиму - ту, що видно безпосередньо у стрічці спільноти або в френд-стрічці;
2) приховану під кат - ту, що стає видимою, лише якщо зацікавлена особа перейде безпосередньо до перегляду Вашого оголошення.
Про те, як розділити Ваше оголошення на видиму та приховану частини, тобто "сховати під кат", можна прочитати у довіднику ЖЖ.
Наступні правила стосуються лише видимої частини оголошення.


  1. До видимої частини оголошення дозволено додавати лише 1 (одне) фото розміром не більше 400х400 точок. Якщо є потреба вставити кілька фото - це дозволено зробити під катом.

  2. Відеоконтент дозволено розміщувати лише під катом.

  3. Заборонено використовувати в оголошеннях збільшений шрифт та яскраві кольори. Повірте, це не допоможе Вам швидше продати речі.

  4. Текст видимої частини оголошення – це максимально 10 рядків. Всі подробиці, довжелезний перелік товарів та їхніх переваг - під кат.

  5. Видима частина оголошення обов'язково повинна містити чіткі відомості про регіон, у якому Ви знаходитесь: місто, район (для великих міст) або "перешлю по Україні". Ці дані можуть бути або в полі "Місцезнаходження" ("Где Вы сейчас?", "Location"), або просто у тексті оголошення. Це необхідно для того, щоби покупці мали змогу знайти продавців саме зі свого регіону.

  6. Використання міток є обов'язковим, адже саме ви у цьому зацікавлені (подробиці в розділі "Лікбез про мітки").

  7. За контент розташований під ЖЖ-катом модератори НЕ відповідають.

Адмінітстративні питання. Скарги-образи-бани-виключення

1. Адміністрація спільноти закликає всіх її учасників дотримуватися при спілкуванні у спільноті загальнолюдських норм етики та взаємоповаги до співрозмовника.

2. Категорично заборонено будь-які образливі висловлювання на будь-чию адресу, перехід на особистості та нецензурну лексику. Порушників цього правила буде виключено зі спільноти (через banlist) без попередження та права на поновлення.

2а.Модератори (доглядачі, смотрители, maintainers) спільноти фізично неспроможні переглядати всі дискусії учасників. Якщо Ви вважаєте, що Вас свідомо образили, пишіть до книги скарг, обов'язково надавши посилання (лінк) на коментар (гілку дискусії або принаймні пост), що містить напад.
УВАГА. В разі, якщо коментар (гілку дискусії або пост), на який поскаржилися, виявився видаленим його автором (тобто особою, на яку скаржилися) презумпція невинуватості не діє. Автор такого коменаря/посту буде виключений зі спільноти на три дні.

3. Систематичне невиконання будь-якої частини правил спільноти веде до тимчасового занесення порушника до banlist терміном на один місяць.

4. Вживання української мови у спілкуванні радує, проте НЕ є обов'язковим.

Адмінітстративні питання. Модератори

1. У спільноті проводять премодерацію оголошень. Це означає, що остаточне рішення про публікацію Вашого оголошення приймає один із модераторів спільноти. Якщо оголошення не відповідає правилам розміщення або правилам оформлення оголошень, воно, швидше за все, буде відхилено. У такому разі Ви отримаєте повідомлення про відхилення, в якому, як правило, буде вказано причину відхилення. Якщо Ви не отримали таого повідомлення, хоча Ваше оголошення не з'явилося в стрічці спільноти, можливі дві причини:
- оголошення ще не пройшло модерацію (тобто жоден з модераторів ще не переглянув Ваше оголошення);
- повідомлення про відхилення у Вашій поштовій скринці потрапило в розділ спаму, або було видалене як спам Вашим поштовим сервером.


2. Модератори оформлюють свої зауваження кількома способами (всього їх 3):
- у вигляді постів із міткою "модераторське",
- у вигляді повідомлень при відхиленні оголошення, що надійшло на модерацію,
- у вигляді коментарів із обов'язковою позначкою в тексті коментаря "модераторське зауваження/попередження".
Зауваження модераторів є обов'язковими для виконання усіма дописувачами. Невиконання вимог модераторського зауваження протягом доби від моменту його публікації тягне за собою (залежно від характеру порушення):
- видалення оголошення/коментаря;
- тимчасове чи постійне виключення зі спільноти.

З'ясувати, чи дійсно особа, яка надіслала Вам модераторське зауваження, є модератором спільноти, можна у профілі спільноти.

Коментар від одного з модераторів, але неоформлений відповідним чином, модераторським не є - і тому відображає лише приватну думку особи, яка його написала.

Всі скарги на дії модераторів та пропозиції адміністрації спільноти можна висловити у "Книзі скарг та пропозицій". За межами цього посту модератори не зобов'язані пояснювати свої дії та вступають у дискусії з дописувачами спільноти лише за власним бажанням.

ДОДАТКОВО

Відповідальність сторін та ризики

1. Кожен, хто приймає участь в купівлі чи продажу речей через Інтернет, робить це на власний ризик -  і має цей ризик усвідомлювати.

2. Аби скласти власне враження про особу, з якою Ви збираєтесь заключити угоду, Ви можете скористатися нашим "Рейтингом довіри", або будь-яким іншим рейтингом, які часто ведуть спільноти спорідненої тематики. Наприклад,
слінгорейтингом, або рейтингом спільности kiev_second. Після проведеної угоди, будь ласка, не забудьте залишити Ваш відгук про співпрацю з продавцем/покупцем у нашому "Рейтингу довіри".

3. Якщо Ви виступаєте посередником продажу речей (родичів, друзів і тд), то у випадку невдоволення покупця щодо співпраці (стану речей, способу оплати, термінів пересилки) страждатиме Ваш рейтинг.

4. Варто пам'ятати, що адміністрація спільноти не має  жодної технічної можливості вплинути на недобросовісного продавця чи покупця. Так само адміністрація спільноти не може впливати на зміст та безпечність контента, що розташований за межами субдомену http://kid-sekond-ua.livejournal.com/ (маються на увазі будь-які посилання на сторонні ресурси).

Інформація для тих, хто шукає речі (лікбез про мітки)

1. Для полегшення пошуку всі оголошення у спільноті позначають мітками. Мітки дозволяють відібрати тільки ті оголошення, що Вас цікавлять.
Наприклад, якщо Ви шукаєте візочок - клацніть на мітку "візочки" чи на панелі міток справа, чи в будь-якому оголошенні, позначеному такою міткою, - і система обере лише ті оголошення, у яких пропонують саме візочки.

2. Усі мітки спільноти розділено на 3 групи:
- за категорією товару, це такі мітки, як «взуття», «одяг», «візочки», «меблі» (стільчики для годування, дитячі ліжечка), «іграшки», «спорт та здоров'я»(велосипеди, самокати, спортивні куточки, медичні прилади) тощо;
- за віком дитини;
- спеціальні, а саме, "шукаю", "продано" (для того, щоби відзначити оголошення, що втратили актуальність), "модераторське" (для технічних оголошень модераторів), "благодійність" (з розрахунку на те, що учасники спільноти час від часу будуть публікувати оголошення про збір речей для дитячих будинків або безоплатну віддачу речей іншим учасникам спільноти).

3. ЖЖ не дозволяє зробити відбір одночасно більше як за однією міткою, проте навіть звуження за категорією товару значно полегшить Вам пошук.

Тож, будь ласка, користуйтеся мітками, адже на першій сторінці спільноти можливо вмістити лише 25 оголошень. А саме те, що Ви шукаєте, може опинитися й у другій чи третій 25-тці.

Рекомендації щодо цін

По-перше, якщо Ви гадаєте, що продаж непотрібних Вам дитячих речей (навіть якщо вони в ідеальному стані) зможе повернути витрачені кошти, то змушена Вас засмутити - Ви глибоко помиляєтесь.
Справа в тому, що за умови наявності у людини грошей, то вона радше купить щось нове (хоча, може, і не таке фірмове та дороге), особливо якщо йдеться про першу дитину в родині. Припускаю, значну частину молодих батьків тішить, що їхня перша дитина має нові речі.
Ну… а якщо грошей в родині катастрофічно не вистачає, тоді шукатимуть щось задешево або задарма.
Ризикну навести кілька порад, які можливо стануть Вам у пригоді:

  1. Якщо Ви купили якусь річ, і вона не підійшла Вашому малюкові, краще поверніть її назад, до магазину. Оскільки відразу після розрахунку на касі річ (нова, жодного разу не використана, із бирками чи в упаковці) автоматично втрачає щонайменше 20% вартості. Зараз більшість магазинів приймає назад речі протягом 14 днів від моменту покупки. І навіть якщо Ви купували на базарі, то майже завжди можна попередньо домовитись із продавцем з приводу повернення.

  2. Якщо через певні причини Ви не можете повернути річ, спробуйте продати її за 80% вартості, та при цьому обов’язково наголошуйте на тому, що річ абсолютно нова, і вказуйте ціну магазину. Може, Вам і пощастить.

  3. Якщо Ви хоча б кілька разів використали річ - і, відповідно, зняли бирки/упаковку, рекомендую починати продавати не більш ніж за 50% від початкової вартості - і бути готовими серйозно скинути ціну.

  4. Найбільш реально продати річ не більше ніж за 20% від початкової вартості. Особливо це стосується речей, що мають ознаки використання (навіть якщо річ у хорошому стані).

  5. Якщо Ви виставляєте ціну у межах 5-10 гривень, то подумайте, чи сильно ці гроші допоможуть Вашому сімейному бюджетові? Можливо, краще віддати цю річ задарма чи пожертвувати на благодійність?

  6. Всі поради, наведені вище, стосуються і речей, які Вам привезли з-за кордону. Не варто розраховувати на те, що фраза "привезено з Європи/Америки" автоматично підвищить ціну. Все одно воно зроблено в Китаї.

  7. Чим дорожче Ви намагаєтесь продати річ, тим довше Ви будете її продавати. Тож вирішуйте самі, що для Вас краще: швидше позбутися речі (звільнити місце у шафі) чи повернути собі якнайбільше грошей.


Споріднені ресурси

Аби пришвидшити продаж Ваших речей, Ви можете розмістити своє оголошення також на форумах (зазвичай потрібна реєстрація): UAUA.info, Азбука для родителей, Клумба, Kidstaff... (перелік будемо розширювати).

Також до Вашої уваги перелік ресурсів та осіб, які виготовляють речі на замовлення, або організовують спільні закупівлі.

Social capital

  • 106

Rating position

Statistics